Selamun aleykum kizlar bugun eve bir misafirim geldi ve refleks olarak ayagina terlik veriym diye çömelidim kalktim hamile oldugumu unuttum 12+3 gunluk hamileyim tüp bebek bizimkisi hic sevmememe ragmen normal tuvalet de kullanmiyorum hep klozet kullaniyorum hamile oldugumdan beri bu çömelme hareketini yapmamak icin sizce bi zarari varmıdır ya endiselendim biraz