Kızlar 38+3 oldum bugün aşağı tarafta baskı çok zor yürüyorum vala artık hurma yemeye başladım ve okuduğum yorumlarda da ada çayı öneren doktorlar varmış sizce şimdi günde bir bardak içsem faydası olur mu doğum için bilginiz varsa yorum yaparsanız sevinirim 😊