Selamlar , bugün ilk defa çatı muayenesi oldum ve çok kısa sürdü hiç canım acımadı hatta doktor bakarken gülesim geldi 😅 nst çok iyi çıktı bebeğimin kalp atışları çok iyi ve beni nst odasında cihaza bağlı unuttular 🤣 çünkü ikiz doğum varmış ona gitmişlerdi 😇 bebeğimin kilosu iki hafta geriymiş sizce endişe etmeli miyim ? Bir de Meryem ana otunu aldım nasıl kullanmam gerekecek bilgisi olan varsa yazabilir mi ? İki adet yeterli mi ? 😇🙏🌹