2anne- bende yapamıyordum ilk doğumum. Nasıl acıyor öyle ya sanki içim akıyor dışarı yanıyordu. Tecrübeli annelerin yorumları olmasa İnan yürümesem de olur der canımı acıtmazdım hiç. O nasıl kalkmadır ağlaya ağlaya kalktım hep 1 hafta. Hele bir de göğüs ucum krem sürmeme rağmen çatladı , çok emziremedim bebeğimi sarılık oldu yoğun bakımda yattı daha 4 günlükken. Dinlemedim anneleri süt sağma makinası almamıştım, bebeğim hastane de yatınca mecburen aldık. Sürekli süt sağdım göndermiştim. İkinci de aklımı başıma almış oldum ama. Emziremesem de sağıp biberon ile vereceğim sütü. Sarılık oluyor sonra içim parçalanmıştı ya herşey üst üste gelmişti.