Hanımlar bebeğin hareketleri 4 gündür çok sakin hissediyorum ama sakin olmadı endişelendirdi beni sizlerde durumlar nasıl. Birde kasık ağrılarım çok olmaya başladı nst de sancım yok. Birde 2dir nst girdiğimde çıldırılyor çok hareketli oluyor eve geliyorum sakin sakin