Valla benim doktorm saçma olduğunu kendisi bunu yapmadığını söylemisti doğumun başladığı zaman en doğru anlama şeklidir demisti öylede yapmıstı. Biz doğum şeklini hiç konuşmadık doğum ona göre normal ilerlerdi ve öyle oldu suyum gelip hastaneye yattığim da ilk muaynemi oldum ve doğurdum.