Battaniyeli Kızlar ha oldum ha olacam,bu bildiğimiz adet sancısı diyip tuvalete koşup hasta olduğunuzu sanıp ama aslında sonradan gebe olduğunuzu öğrendiniz mi? 🙄🥺
Dilara0638 Battaniyeli evet ben öyle öğrendim benim 6 gün geçti ama hergün oldum olacağım derken hatta akıntıda olurdu tamam başladı diyordum olmuyordu bende öylesine bi test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim😊
Ayca0315 Battaniyeli Ben tam 1 hafta yaşadım adetim düzensiz diye çok şüphe de etmemiştim sürekli lavaboya koşuyodum aha oldum diye 🙈 şimdi 36 haftalığız 🤲
[silindi] Battaniyeli 3-4 gün boyunca Adet oldum diyip ped takıyodum, akşama kadar bişey gelmeyince çıkartıyodum sonra gecenin 3-4ü kasık ağrısından uyanıp aha şimdi oldum diyip ped takıyodum yatıyodum ama bütün gün yine bişey yok. Şüphelendim test aldım pozitif çıktı 🤗 şimdi 15+5 olduk çok şükür
Arzu_94 Battaniyeli evet adet gelecekmiş hissi yaşadım ama hamileyim hatta yeni hamileyim bugünde oldu mesela bazen ağrıyor doktor normal dedi
Battaniyeli Arzu_94 [silindi] Ayca0315 Dilara0638 bende 15 martta aşılama oldum kızlar.30 Mart kan tahlili günüm.ama her ay olduğu gibi yine 10 gün kala başladı sancılarım.tutunması için profestan yazdı doktor.her gece bi tane kullanıyorum.akıntım çok oluyor.hergün iç çamaşırı değişiyorum.ilacın da etkisi var tabi.sancı da bi geliyo.bi gidiyor.ama sabit olarak vajina içimde her zamanki adet ağrım var.akıntım o kadar var ki her tuvaletten sonra peçeteyle silerken bu sefer kırmızı gelcek diyorum.. 🥺
rabiagucer03 Dilara0638 kız benimde 6 gündür geçiyo ve yazdığın herşeyi birebir yaşıyorum aha olacam yok belim ağrıdı yok akıntım var diye diye kafayı yedim 🥺
Dilara0638 Battaniyeli canım inşallah hamilesindir senin ve isteyen herkes için dua ediyorum rn kısa zamanda seninde olur inşallah seni anlıyorum çünkü bende 1 buçuk sene bekledim aşılamaya karar verdiğimde hsg çekilmiştim ve hemen ondan sonra hamile olduğumu öğrendim bizde eşimde ileri hareketlilik düşüktü sonradan düzelmişti ama yinede olmuyordu bizim durumumuzda rahim filmi çok faydalı ben bu vesileyle çocuk sahibi oldum inşallah sende aşılamayla olacaksın inşallah sende hayırlısıyla hamile kalırsın bizlerde sağlıklı sıhhatli gebelikler geçiririz inşallah 🤲🌹
AltinYildizMom Battaniyeli benim tamda öyle oldu çünkü adet sancısı bende bir başlar en fazla bi saat sonra olurum ve 1 gün hep o sancıyla devam ederim 2 gün üst üste durmayan bir sancıydı test yaptım çıktı ve 7 haftaya kadar da hep aynı sancı devam etti
[silindi] AltinYildizMom Bende Adet sancılarım 2 gün kala şiddetlenir hafif pembe ile başlar sonra aynı gün yoğunlaşır ama bu sefer olmamıştı 😬 ve hala Kasık ağrılarım devam ediyor, sanırım Doğuma kadar devam 🥺
AltinYildizMom Battaniyeli inşallah zaten bi tuhaflık olduğunu hissediyoruz sanırım ilk gebeliğim kimyasal oldu ama ikisindede 3. haftasında hissedip test yapmıştım sonrada zaman geçmek bilmiyor tabi orası kötü biraz sabırlı olabilsem keşke 🤭
2bebekannesi___ Battaniyeli evettt benimde 6. Haftaya kadar falan sürdü canım hem regl sancısı gibi ve bel ağrım hala devam ediyor
Umutt22 Battaniyeli valla benim aynı dediğiniz gibi oldu hatta ped koyup gezdim heran olabilirim diye 🤷🏻♀️
GulcanDongel Aynı bende öyleydim çok ağrım vardı, bide şiddetli karın ağrısı yaşadım hamileyim 🥰 inşallah sizde hamilesinizdir
Sibelrx Battaniyeli ben adetin ustune gorfum 2 gun fazladan yok boyle bi agri anlamadim ozaman obur ay gunum gecince anladim artik ilk ay cok kotu oluyo bide dogum yapinca
BirMucize2015 Celiklibusee canim gögüs agrin nasildi tam olarak, kol altina dogrumu yoksa sadece gögüs uclarindamiydi ?
Battaniyeli Dilara0638 çok teşekkür ederim canımmm🙏🏽 Allah isteyen herkese versin çabalarını boşa çıkarmasın inşallah 🙏🏽 Bende pcos var eşimde sperm düşüklüğü.geçen sene martta hsg çekindim.tık yok.kasımda işte başladım tedaviye.3 ay klomenle aşılama yaptık olmadı.bu ay gonalf kullandım işte bu daha hızlı geliştiği yumurtamı.bakalım bekliyorum 30 u kan tahlili günüm.13 ü çatlatma oldu.15 aşılama.kaset testte ne zaman çıkar acaba
Attbianne Battaniyeli hamilelikle adet belirtileri çok benziyor adet döneminiz geldiyse test yapabilirsiniz şuan çıkar varsa
Dilara0638 Battaniyeli kaset testlerde günün geçtikten sonra daha net çıkıyor sen yine de gününü bekle kan ver bence Allah emeklerinizi boşa çıkarmasın canım🤲🌹
Ilkayy Battaniyeli ben canım göğüsler şişti kramplar girdi bire bir adet belirteci vardı adet günümdü dedim yine değilim gebe akşam saat 5 markete çıktım ezane önünden geçtim dayanamayıp 5 TL lik test aldım. Akşam 6 da yaptım silik çıktı şok oldum dedim akşam diye yanlış çıktı kesin gidip hemen erken gebelik testi aldım onda çok net çıkmıştı iki çizgi. Kan verdim ardından hamileydim