raincloudy Haftaya geldim doğum yaklaşmış gibi ama hiç gelmeyecek gibi de mutlu olup pozitif düşünmek istiyorum ama çok mutsuzum umutsuzum yorgunum bununla nası başa çıkabiliyorsunuz
Kbrakayan raincloudy bebeğini kucağınıza aldıktan sonra bunların hepsi geçecek bende 41 +2 de doğum yaptım oyuzden anlıyorum seni doktor bişey demedimi canım yatış ile ilgili beni 41 +2 de yatırp suni sancı ile doğum yaptrmıştı
Gulsenela raincloudy ben de öyleyim be başa çıkamıyorum 🙄 ki ben 40 ım . Önceden böyle olanlara anlam veremezdim ama çok bunaldım nedense boşluktayım