NeslihanErKcl Biz eşimle doruk düşünüyoruz iki ismi olsun istiyoruz ama yanına isim bulmakta zorlanıyoruz 😕
sosi5 [silindi] ilk oğluma oğuz kagan koymuştuk şimdikilere emir Asaf ve goktug Ediz düşündük hayirlisi ile
Serifeisitmir [silindi] evet zor canim biz doguma gidecegim gun karar vermistik 😂😂Seyit Ege oglumun ismi 🌼 Deniz Asaf Asil karan bunlarida begeniyorum
Alwayshope deletedmom162 ah ah hayalim soyadımız da Türk bende çok istedim asil Türk olmasını ama eşim asla kabul etmiyo cünkü çok samimi bi arkadaşının eşinin köpeğinin adı asildi 😢 köpeğe insan ismi koymuşlar diyorum dinlemiyor beni kabul etmiyo adıyla büyüsün bebiş♥️
mmek_2014 Emir ve Kağan ogullarımın adı 💙 bunların dışında Egemen Giray Selim isimlerini çok begeniyorum