mommyciks Gizemis evet buraya yazdıktan sonra bir yere gittim sübyan olduğunu söyledi hamile kalır kalmaz takmam gerekiyomus doğduktan sonra da bebeğe takacaksin dedi yazıldiriyorum bakalım
yuksell07 mommyciks senin gibiyim aynı benden eyapicwm ne yöne gideceğimi bilmiyorum 4. Defa bebeğimi kaybettim 😞allhim insallh bizlerinde yüzünü güldürür bir kez daha
Tugcekkkkk mommyciks ilk gebeliğim tedavisiz oldu ve sağlıklı bir oğlum var. Ancak 3 düşükten sonra gebe kalamadım mecbur tüp bebek denedik tuttu çok şükür.
mommyciks Tugcekkkkk Maşallah Allah bağışlasın yavrularini inşallah . Bende bir kaç ay korunmadim kalamadim ama Dr bir sıkıntı görmedi devam dedi
Tugcekkkkk mommyciks inşallah olur canım. Ben 4 yıl denedim. Hepsinin de kalbi durdu. En kısa zamanda sen de bu güzel haberi paylaşırsın bizlerle inşallah 🙏
Tugcekkkkk yuksell07 şu an 26+4tw ikiz bebekleri bekliyorum. Olacak inşallah. Darısı tez zamanda senin de basına 🙏