Edagul_gundogdu regl bittikten 1 hafta sonra yerleşme kanaması geldi reglim yeni bittiği için hamile olacağıma hiç inanmamıştım ama eşime reglim biteli bir hafta olmuş olmasa şuan hamileyim derdim demiştim daha sonrasında bir dahaki adetim 3 gün gecikince test yaptım ve gerçekten hamileydim 😂 belki yerleşme kanamasından sonra sizin gibi bir hafta daha beklesem kanda falan çıkardı