Krizantem_ Kızlar adet sancısı gibi ağrım var normal mi , bu hafta1-2 kez daha oldu suan daha fazla ,endişelenecek bir durum mu normal mi bu haftalarda ?
Selin48 Krizantem_ sürekli tekrarlıyorsa normal değildir canım bende 30 haftalığım arada gece , oturup kalkarken felan yada idrarımı yaparken kasığımda ağrı oluyor
rukiyeeefeee bizde 26 haftalığız geçen gün iki kere de bana oldu birisi tuvalette oldu birisi evde ayaktayken oldu sancı mı oluyo acaba dedim