Merhabalar sevgili hamillerim☺️ Ben 7 haftalık hamileyim doktorum insülin kullanmamı istedi günde 5 defa ve 15 ünite🙁 15 ünite bana çok fazla geldi kullanan anne adaylarımız var mı? Bir de ben kızım da ünsilin kullandım fakat günde 5 defa fakat 4 üniteydi