iikiizler Civil de şuan kampanyada olan baby force garcia park yataktan alan var mı acaba? İkizlerim için iki tane alacağım. Güzel görünüyor. Fikri olan yazarsa sevinirim..
Dilekcnkn iikiizler ben ikinci oğluma almıştım park beşik çok memnun kaldım civilden almadım ama olduğum semtteki bir mağazadan aldım 2-3 yaşına kadar rahatlıkla kullandı ☺️ Eee sizinde ikizlermiş sağlıkla büyüsünler öncelikle atarsınız içine oynayıp dursunlar 😂
karsiyakalianne iikiizler pek yatmiyorlar benim oğlum 4 ayı bitirdi park yatakta yatmaya bi türlü alisamadi fiyati ekonomik bisey almak lazım, hepsi hemen hemen ayni park yatakların.
Semashbl iikiizler bizde maccon nirvana anne yanı aldık civil de de vardı internette ama mağazasında kalmadı dediler başka bir mağazada bulduk aldık kurduk kullanmadık daha ama güzel kaliteli görünüyor dediğiniz modeli bilmiyorum ama fikir olur belki diye yazdım ☺️
iikiizler Dilekcnkn evet genel olarak park besık önerılıyor alıcam karar verdım ama bı modeli merak ettim memnun olan varmı diye belki cıkar.. teşekkür ederim ☺️
Dilekcnkn iikiizler bende aynı onun gibi kullandım zaten sadece üstünde çadırı vardı o kadar ☺️Alt değiştirme yerini pek kullanmadım sadece
iikiizler karsiyakalianne nerede yatırıyorsunuz peki. Benim ikiz olacagı için yanımada alamam mecburen yatmaları lazım 😁
iikiizler Semashbl evet oda güzel görünüyor ama iki tane almak zorundayım o yüzden daha uygun fiyatlı bakıyorum iki kat masraf 😁☺️
Egitimcianne Kiwi zoody park yatağın tanıtımlarını çok görüyorum bu ara ama nasıldır sizce alan ya da bilen var mı hanımlar??Epey kullanışlı gibi