Sevaltonga Arkadaşlar yumurtalık kıstım vardı yıllarca çikolata kisti diye bildiğim meğersem basit kistmis emar filmimde ortaya çıktı genesiste cihad hoca teşhis etti sizde de öyle şeyler oluyor mu