Siz metin beye bi şans verin dedim erzurumda kk en iyi kadın doğumcu diyebikitim bilgisine diyecek hiç bir lafim yok zaten. Ben ilk 4 haftalıkken gittim gayet güzel ilgilendi. Burda kötü yorum yazanları hiç anlamıyorum yani biz her gittiğimizde gayet güzel sohbet ediyoruz. Yani öyle soru sordurmama gibi bi durum yaşamadım. Tavsiye ederim