Astrotuba Hatice08 ultrasonda bebeğe bakıyorlar sonra kan veriliyor bu kadar😊 sonuçlar çıkınca doktor bilgilendiriyor zaten 2. Trimesterda 3 lü 4 lü testler var onlar da aynı sonra detaylı ultrason muayenesi geliyor 21. Haftada
icedearth Hatice08 ben yaptırmadım hiçbirini doktorum sağlıklı görüyorum testleri sana bırakıyorum yine de dediği için. Doktorunuza sorun ona göre ilerleyin bence
Morvy Hatice08 canım burda ikili testini zaten anlatmışlar benim 16. haftada onun dışında AFP ye baktılar kan alıyorlar omurilikte bir açıklık varmı ona bakılıyomuş kandan buda bir tarama testiymiş.
Mom54544 Astrotuba 3 4 lude de mi 2 lideki gibi şeylere bakiliyo eğer iyi ciskrsa onu yaptırmak istemiyorum ben ki 2 liyide yaptırmak istemiyodum ama eşimi yenemedim 😊 dün 12+4 de yaptırdık 2 li yi sonuç bekliyoruz
_Aysgll_ Kaçıncı haftada yapiliyj acaba. Bende bu uygulamaya göre 6+6 haftaligim. Ama doktor 5+6 hafta dedi neye göre yaptıracam ki 🙄
Fasulyemm17 _Aysgll_ doktora göre cnm geç döllenme olmuş birdahaki gittiğinde adet tarihini değiştiricrk bana öyle yaptı
Ceren11 Mom54544 bende düşünmüyorum 3 lü 4 lü testi zaten en net sonuç 2 li diyorlar içimizi ferah tutalım sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza🤲🏻
Astrotuba Mom54544 bence hepsini mutlaka yaptırın ikili test zaten çok onemli yani zaten bi zorluğu da yok her şey bebeğiniz için
Hatice08 Ceren11 amim inşallah Rabbim sağlıkla almamızı nasip etsin cümlemize 🙏🏼 10 gün de çok uzunmuş ya
Mom54544 Astrotuba ikili yaptırdık da diğerleri de aynıysa düşünmem yaptirmayi zaten zor kan alıyolar bende her defasında yarım saat 45 dkk ugrastiriyorum hemşireleri 2 dkkalik şey için