Bende rüyamda erkek olduğunu gördüm. Düşük tehlikem olmuştu gecesi o korkuyla yatmıştım düşük yaptığımı gördüm. Elime aldığımda pipisini seçebilmiştim erkekmiş derken bebek büyümeye başladı elimde nefes almıştı. Sabahı gittiğimde bebek sağlıklıydı. Cinsiyet öğrenemedim. Sonra bir kez daha oğlum olduğunu gördüm 15. Haftada öğrendik erkek ☺️💙 kız kardeşim ve görümcemde rüyalarında erkek görmüşlerdi. Zaten kız çıksaydı çok şaşırırdım o kadar etkiliydi rüyalarım 😅 ama rüyalarımın geneli zaten çıkar benim 🤲🏻☺️