Kızlar bebeğim 34 haftalık ve şu an 3200 gr şeker falan da yok aksine düşük çıkmıştı.Böyle bir durum yaşayan var mı normalde özele gidiyordum bir şey danışmak için devlete gittim bebeğin 37-38 haftayla uyumlu olduğunu söyledi beni perinatolojiye yönlendirdi 🥺 böyle iri bebek hikayesi olan var mı yani nasıl oluyor erken mi doğuyor bebek