Elifece Kızlar on gün arayla ikinci defadır kahverengi leke geldi. progestán ilaç içiyorum iğne yaptırdım . Kahverengi leke gelmesi Allah korusun düşüğe neden olur mu? bilgisi olan var mı .24 haftadayım
incbrn Bende az önce doktordan geldim bana da fitil olarak kullan dedi progestanı.. benim pembemsi akıntı sonra da koyu kahve şeklinde geldi 😔
humaninannesi61 Doktora gitmenizde fayda var. Kimisinden birikmiş adet kanın dışarı atıldığını söylüyor doktor kimisinde düşük tehlikesi. Gitmeden öğrenemezsiniz. Ama her zaman taze kan dahs tehlikeli👍🏻
humaninannesi61 Elifece öyleyse Geçmiş olsun. Bol bol dinlenin. İnşaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi😌