Kızlarrr selamm 23+4haftalığız gebelik şekerim varrr hep sınırda diyetle kontrol altına aldım fakat bugün tokluk şekerimi ölçücektim yanıma şeker ölçüm aletimi almamışım arkadaşımınkinden ölçüm 175çıktı endişe ettim çünküü hiç okdr yüksek çıkmazdı eve geldim yarım saat sonra kendi cihazımla ölçtüm 110çıktı 😔 taktım kafama cihazdan cihaza fark edermiii