Littlespy Merhabalar Batıkent Medical Park’ta Op. Dr. Aylin Ayrım a giden var mı aranızda acaba?🙋🏻♀️
Littlespy Dilara0638 ben gidiyorum çok da memnunum🥰 Hastanede daha önce arkadaşım ve görümcem doğum yaptı yine Aylin hocada. İkisi de aşırı memnun 😃
Dilara0638 Littlespy peki doğum paketi vs aldınız mı bende şuan hastaneleri araştırma aşamasındayım da ankaralıda değilim öyle soruyorum bilgi istiyorum herkesten 😊
Littlespy Dilara0638 doğum paketi aldım ben 9500tl, 10 muayene var içinde, 2li 3lü taramalar, rutinler vs hepsi dahil bi tek detaylı ultrason yok içinde
Yonca0218 Littlespy medicalpark Demir hayat iki can sigorta ile 7400 devlet 1600 geri ödüyor eşime 5800 e geliyor 8 muayene hakkı var detaylı ve 3 lü tarama yok
sm21 Merhaba, Aylin Hanıma gidiyorum ben de, doğum paketi aldım. Hastane ve muayenehanesinde takip ediyor. Şimdilik memnunum.🤗 yalnızca bazen yoğunluktan bazı şeyleri unutuyor gibi geliyor ama pek problem etmiyorum bakalım☺️ @Littlespy
Littlespy sm21 evet evet ben de onu fark ediyorum ama o da insan ve bir çok hastası var 🙃 ileriki haftalarda daha net kafasına yerleşecektir diye düşünüyorum 😃 kaçıncı haftadasınız 🙃
sm21 Littlespy ikili testte bi tahminde bulunmuştu Aylin hanım, sonradan netleştirdik erkekmiş☺️ Bu arada size multivitamin yazdı mı Aylin hanım, Onun dışında magnezyum, demir için ekstra aldığınız bir şey var mı?
Littlespy sm21 biz ikili test sonrasında geçen cumartesi gittik kordonu bacak arasında olduğu için tam emin olamadı 🤭 Perşembe tekrar kliniğine gideceğiz inşallah bu sefer kordonu araya girmez 😂 ama büyük ihtimalle erkek dedi 😃 ilk başta imom ile başladım ben sonra bulantılara iyi gelebilir diye vinalac a geçtik. Ama bulantılar geçmiyor 😬 onun dışında da TSH için ilaç içiyorum sadece 🙃 siz neler kullanıyorsunuz?
sm21 Littlespy bu sefer gösterir inşallah🥰 bana vitabiotics pregnacare original yazmıştı, birkaç eczanede bulamayınca ocean mumy aldım ben de. Sadece bunu kullanmak yeterli mi diye soracağım ama muayene iki hafta sonra :) burada birden fazla şey kullananları görünce merak ettim açıkçası.
Littlespy sm21 ben Aylin hanıma o kadar çok güveniyorum ki camdan atla dese atlayacağım neredeyse 😂😂😂 kutu birimlerinde soruyorum ben sadece 😃 2 hafta sonra Medical Park a mı gideceksiniz?
sm21 Littlespy :)) çok tatlı hakkaten benim de ilk muayenede içim hemen ısınmıştı ☺️ Evet iki hafta sonra hastaneye gideceğim, bi hastane bi muayenehane şeklinde ilerledik şimdiye kadar.
Littlespy sm21 bizim de öyle gibi oluyor 😃 sağolsun 10 muayeneye bağlı kalma strese girme dedi. O anda çok daha içime sinmişti, para göz değil sonuçta 🙃