Susamtanem2 mükemmel bi doktor cok memnunum. 37 haftalık olduk başından beri kendisine gidiyorum. Muayene ücreti 400 tl, 30.haftaya kadar 15 günde bir gidiyosunuz 30.haftadan sonra haftada bir. Ama muayene ücreti aylık oluyor her gittiğinde vermiyorsun. Anlaşmalı olduğu hastahaneler var, 1. Sınıf yeni doğan servisi olan hastahanler de doğum yaptırıyor sadece. Galen, ata sağlık, can hastahanesi, medikal park gibi. Ben ata sağlıkta yapıcam. Engin beye 3000 vericez doğum için.
her muayenesi 40dakika-1saat sürüyor. Her ayrıntısına kadar anlatır. Ve cok samimidir.