Serraa123 canım ben 2 düşük yaşadım. Benimde baskın olmayan gende pıhtılaşma vardı. Ama önemli değil dendi. Rahim filmi çektiler 3 ayrı doktor histeroskopiye gerek yok öyle bariz çökük değil sorun yok dediler. Çok uzman kişilerdi. Dene bir daha gebeliği dediler. Gene 3. Gebeliğim oluştu. Kan pıhtılaşmasın diye iğne coraspirin ve progestan kullandım. Gene düşük oldu. Bende artık riske atmayayım histeroskopi olayım diye gittim. Doktor boyle olup doğuran var dedi. 3 düşüğü duyunca yapalım dedi yaptırdım. Hikayemiz çok benziyor umarım senin sağlıklı gebeliğin oluşur. 🙏🙏🙏