Asiyetogac_18 Kızlar sol kasığımda bı ağrı var oturup kalkarken iğne gibi batıyor bazen sol bacagimada vuruyor ağrısı yaşayan varmı aranizda
Candice07 Asiyetogac_18 bende de sağ kasığımdan var hemde 1 aydır falan. Magnezyum rahatlatıyor bazen de sanki hiç işe yaramıyor. Arada bir bacagıma da vuruyor. Değişik haller içindeyim ama normal 37+4üm bende.