Erogluiremm Adet günüme göre 7 haftalik olmam lazım ama 4+5 gözüküyor böyle olan var mı doktor proluton iğne ve progestan verdi bunlar ile sağlıklı bi sekilde kalp atışını duyabilir miyim çünkü daha önce böyle oldu ve kürtaj olmuştum ama bu ilaçları kullanmadım
Demir06 Erogluiremm bunlar kesenin tutunmasına yardımcı oluyor ama oluşmayacak bir gebelik ise yardımcı olacağını sanmıyorum.
Erogluiremm Demir06 adetim her zaman geç olur benim yumurtlamam herşeyim yavaş oluyor du tedavi gördüm zaten doktorum da gelişimin bu yüzden yavaş olduğunu söylüyor ama daha önce kürtaj oldum kalp atışı oluşmadı o yüzden korkuyorum çok stresliyim