Nry0682 rsm_0026 bende 12 haftadayım nabzım 100 105 hic yüzün altına düşmüyo.Sanki kalbim agzımda atıyo o derece.
Busra02_ rsm_0026 canım ilk hamileğimde duvarlar üstüme geliyordu yüksek tansiyon çıktı bende yorulmamaya çalış
Bade1 rsm_0026 bende yasıyordum. Bebek büyüdügü için bu tarz çarpıntılar olur dedi doktorum. 31+3 oldum bu haftalarda nefes darlıgı hat safada 🙇🏻♀️
_melike_6 Nry0682 90-95 üstü olduğunda doktorunu bilgilendirmelisin bence 😊 bende 1.5 hafta önce sağlık ocağına gittiğim de sormuştum 100 e kadar çıkarsa bilgilendir demişlerdi yine de dikkat et canım 😇
_melike_6 rsm_0026 Nedenini biliyorum da ölçüm yaptığımda 95 oluyordu onu sormuştum sadece 100 olursa bilgilendirme yapmamı söylemişlerdi sadece 🙃
Menekse_m_m_m rsm_0026 ben salı günü gideceğim doktora ; hormonlarla alakalı olabileceğini okudum çoğu yerde :/ 12+2 deyiz şuanda her gün olmadığı için acile gitmek istemedim; bir kaç gün oluyor sonra bir kaç gün olmuyor rahimdeki büyüme ile oluşan sıkışmaya bağlıyorum biraz da_
rsm_0026 Nry0682 Menekse_m_m_m Ozlemiss Busra02_ doktoruma yazdım oda yarın gel bakalım hamilelikle alakalı olablir dedi tedirgn oldum ama dakika ile nabzımı ölçtüm 75 atıyor skntı yok gibi fakat tedrgn oldum normlde düşük tansiyonlu biriyim hiç yükseği görmedm
Ozlemiss Bende de oldu. İlk zamanlar 160ları buluyordu. Ritim bozukluğum da var. Sonra düzene giriyor. İlk zamanlar korkutucu olabiliyor. Merak etmeyin. Kalp kanı fazla pompalanmaya çalışıyor sanırım ondan.
Menekse_m_m_m rsm_0026 tedirgin olma rahat ol gebelikte vücut hormanlara bağlı olarak farklı farklı durumlar yaşayabiliyor; allahın izni ile bir süre sonra hepsi geçecektir
Bade1 rsm_0026 tabi canım çarpıntım o aylarda daha cok oluyordu hemen doktoruma sordum tansiyon takibide yaptık bebegin büyümesi ilk aylarda daha zor gelişiyor ve kalbi zorluyor gibi seyler okumustum makalelerde
rsm_0026 Bade1 umarım büyüdüğü içindir bnde testlerimi yapıp hafta içi kontrole giderim artk aşırı değil çarpıntım şimdilik idare ediyorum bakalm