heyecanli1anne Kızlar dün aşı vuruldum, aşırı bir ağrı var kolumda, ilaç içmemek için direniyorum. Başına gelen var mı, ve çözüm olarak ne yapılır lütfen yardımcı olur musunuz
Aysun1983 heyecanli1anne bende de oldu kolum üzerine yatmak ne mümkün 3 günde anca geçiyor ben ilaç kullanmadım biraz sabır geçicek geçmiş olsun
Safisss heyecanli1anne Aşı vurduktan sonra hemen buz koyuyordum eve gittiğimde hiçbir ağrısını hissetmedim
tatlissannee heyecanli1anne benim çok az sızlamıştı hiç aşırı ağrım olmadı. Ama buz koyabilirsin sanırım
Seymassrioglu heyecanli1anne çözüm yok çekeceksiniz ama çok ağrıyorsa 1 tane parol alabilirsiniz ilk doz mu ??
Buketkucuk heyecanli1anne benimde ağrımıştı ama ilaç içmeyi düşünecek boyutta “aşırı” bir ağrı değildi. Birkaç gün sürmüştü kolumun üzerine yatamamıştım o kadar sonrasında geçti. Soğuk kompress yapabilirsin iyi gelir🙏🏼
Hatice68 Mercimekmom benimde ilk aynı senin dediğin gibi 1 hafta ağrıdı ikinciyi bilemedim bile hemşire farki var galiba el hafifliği olsa gerek 😊
Zeynep_18 Hatice68 kısa sürede içinde vurulduğu için ikinci doz o yüzden ağrımıyor galiba ikincisinde bende bişey hissetmedim
Mervenuryagmur92 Çok ağtı yaparsa parol içebiliyorsunuz. Bana o şekilde denmişti. Buz koymanızda alır ağrısını😊
Fadime_56 heyecanli1anne bnde ilaç kullanmadım ilk gün dehil ertesi gün acımaya basladi idare ettim yapacak birşey yok