NaimeYilmaz zehraannesi sarkıtma dik havaya sogul su tut tuzlu yeme kac haftalıklısnz ? 30lardaysanız normal sık sık dikerseniz daha az şişer
Meryemzehra zehraannesi Ben de yaşadım aynı sıkıntıyı. Lütfen tuzu minimuma indir ve her gun bir tane maden suyu iç sade. İçindeki minerallar magnezyum cok iyi geliyor.
Denizim zehraannesi canim maden suyu iciyormusun? Benim doktorum yasakladi sakin icmeyin sodyum cok fazla odem yapiyormus, herseyin tuzsuz olanini tuketib,soguk su iyi geliyor biraz ayak sisligine ama 30.haftalardan sonra pek bisey fayda etmiyor sislige
Denizim Meryemzehra benim doktorum kesinlikle soda icme dedi icindeki sodyum odeme sebep oluyormus ben tuzu kesmistim ama soda iciyordum heryerim sisti ayakta zor duruyorum
Betlgkcee zehraannesi neyaparsam napayım geçmiyor soğuk su havaya dikiyorum ayaklarımı ama nafile kocaman oluyolar sıcakların etkiside var tabi rahatlatmak için su dolu kovada beklet yapacak bişey yok başka canim
Meryemzehra Bunu öğrendiğim iyi oldu hanımlar ya.. ben de tam tersi öneri almıstım. Cok teşekkür ederim
zehraannesi Allah razı olsun kızlar tuzlu su koydum kovaya o iyi geldi sonra baya dinlendim ama 36 haftadayım çok zorlandım ilk defa maf oldum patliycak sandim😣