eebru- Merhabalar… 17 haftalik hamileyim son 1 haftadir dis etlerim şiş ve kıpkırmızı. Ustelik üst dis etim yara oldu bu durumu yaşayan bi çözümü tavsiyesi olan var mı? Hamilelikte listerine kullanılabilir mi?
Asyakuzusu eebru- Doktora gitmelisiniz. Kalsiyum takviyeside almalısınız. Diş olayını ihmal etmeyin. Mesela benim diş ertelendi sonunda kanda enfeksiyon çıktı. Bu hafta müdahele edilecek. Çünkü bu durumda erken doğumu tetikliyor dedi doktorum
Buketkucuk eebru- benimde bir ara hafif şişmişti diş etlerim ama bir sorun olmadı düzenli fırçaladım şimdiyse geçti bir sorun yok
Beyzan eebru- sebebi büyük ihtimal vitamin eksikliği ve bağışıklığın düşmesi yakın zamanda kan tahlili verdiniz mi değerlerinize baktirabilrsiniz bı inşallah çok artmaz sizi rahatsız etmez
Gullll35 eebru- benim de oldu kalsiyum eksikliği çıktı ilaç verdi düzeldi doktorunuza mutlaka söyleyin