dugmeninannesiii Kızlar ilk kıyafet olarak yaptırdığım isimli tulumu vermek istiyorum. Tulum şapka eldiven battaniye yaptırdım. İlk kıyafeti tulum olsa olur mu sizce ?
[silindi] dugmeninannesiii tabiki olur ama kan kasap oluyo eve gidince degiştirmek gerekiyor mutlaka yazık olur yani isimli tulumuna bence onu eve geçince giydir
dugmeninannesiii [silindi] okadar kirli mi veriyorlar ya bu çocukları 😂 neden yıkamıyorlar 😃 yada güzelce silmiyolar 😂 ya aslında 5 li takımlarımda var ama battaniyeleri yok ayrı desenli takım farklı battaniye farklı olsa olur mu ki bilemedim ?😏
melek1608 dugmeninannesiii doğumhaneye vereceğim takım tam da böyle 😂 yanıma gelince hemen değiştircem zaten o yüzden çok düşünme bence 😂
[silindi] dugmeninannesiii yok canım yıkanmaz vernisks tabakası gitmesin diye hafifçe siliyo lar kimisi hiç silmşyo şapka özellikle kan oluyo hep başını hiç silmiyolar battaniye önemli değil ya zaten ona sarınca içi görünmüyor ki genede cantana koy bebek temiz olursa tulumu giydirrisin
[silindi] dugmeninannesiii hayır canım göbek düşene kadar hiç bişey yapmayacaksın göbeği düşünce yıkarsınız zaten
Dila21 dugmeninannesiii öyle çok kan olmuyor bizim sadece şapkanın içi kan olmuştu oda çıktı zaten yıkanınca
Mom54544 dugmeninannesiii bende alacağım isimlilerden ama onu evde giydircem hastanede ilk giydirmeleri için ve yatarsak orda diye 3 4 tane yenidoğan Alıcam hast çıkışlardan isimli pahalı olanı evde giydirip süsleyip foto çekcem güzelce ☺️
Feyza-nur dugmeninannesiii olur ama bence verme bazı hastaneler güzel temizlemeyebiliyormus kan lekesi süt lekesi olmasın diye ben hastaneden cıkarken giydirmeyi düşünüyorum isimli takımı doğuma daha sıradan bir takım vermeyi düşünüyorum
2miniginannesi dugmeninannesiii benim ilk doğumda isimli tulum yaptirmistim ilk giydirmeleri için de onu verdim hiç kan lekesi falan yoktu hastanedeki ilk fotoğrafı isimli tulumuyla çekildi her hastane bir değil demek ki