Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim😊 Benim sormak istediğim bu pandemi döneminde hastaneler ziyaretçi kabul etmiyor. Evet bencede çok mantıklı fakat benim istediğim eşim harici örneğin annem ve kardeşim, eşimin annesi ve ablasınında doğum anında yanımızda olması ve bebeği görmesi. İstediğim sadece 4 kişi :) Sonuçta ilk defa olan birşey, onlarda olsun istiyorum. Fakat bazı hastaneler eş harici kimseyi almazken kimisi fazla kalmamaları şartıyla kabul ediyor. Şu an 33.haftamdayım ve kafamda hala hastaneyi oturtamadım. Doktorum Çınarlı, egepol ve kent hastanesini öneriyor. Bu hastanelerin işleyişi nasıldır, yeni doğum yapan veya yapacak olan var mı? Gittiğiniz hastaneler nelerdir, sadece bu kadar yakın ziyaretçilere izin verenler var mı? Yardımcı olursanız çok memnun olurum.