denizkizi45 ne babasının isminden vazgeçiyor nede kendi hoşuna giden isimden ve iki ismide sen istemediğin icin sana koydurmaya diretiyor senin fikrini sordumu istedigin begendigin koymak istedigin bi isim varmı diye ya ben anlamiyorum bu isim meselesi en basta annenin hakkıı sende alpaslanı isteme madem o babasının ismini istiyor tek bi isim koyma hakkın var yanınada ben ikinci isim olarak kendi begendim ismi koyacağım de neden iki ismide eşinin istedigini koyuyorsun