Ben de yaptırdım 5. Haftada 7.23 çıktı ilaç kullandım ultrasonda haşimato olduğum söylendi ilaç kuşlanırsam sıkıntı olmayacağını söylediler. Bir ay sonra 3 e indi ama 2.5 altına inmesi gerektiği için dozu artırdı inşallah bir aya iner. Her ay kontrol gerekli mutlaka. Kardeşimde de vardı bi sıkıntı olmadı şükür