Oykuaygun ben bir keresinde aygün hanım doğuma girdiği için gülhan hanıma girmiştim çok kötü bir deneyimdi aygün hanımdan sonra hiç açıklayıcı konuşmaları olmamıştı ben aygün hanıma bi giriyorum 30 dakika boyunca muayene oluyorum konuşuyoruz vs. Doktorumu değiştirmeyi hiç düşünmediğim için diğerlerini deneme şansım olmadı