ftmaslhn01 Merhaba güzel anneler 🥰 bugun itibaryle 33+5 olduk, ara ara şiddetli kasık ağrılarım oluyor bu haftalarda olan var mı ? Bazen sanki çocuk gelecekmiş gibi hissediyorum kasığımı tutma gereği duyuyorum. Doktor kontrolme 10 gün var endişeleniyorum
Anne54 ftmaslhn01 bende 33 haftalığım bu hafta şiddetli kasık ağrım oldu durduğum yerde kaldım kıpırdayamadım acile gittim nst ye bağladılar alttan muayene normal ultrason bişey çıkmadı tedbir amaçlı progestan verdi kendi doktoruma söyledim normal olabilir kullanma progestan dedi olabilirmiş yani canım sonlara yaklaştık 😐
ftmaslhn01 Anne54 evet bazıları olabilir diyor ama yine de insan tedirgin oluyor ilk kızımda olmamıştı hiç böyle ☺️ Sağlıkla gelsin meleklerimiz inşallah 🥰