Anneler ben 20+5 gebeyim sürekli kasıklarım ağrıyor doktora gitmiştim hiç bişey yok demişti bana sürekli bişey yok dedi hatta bu ay başk bir doktora randevu aldım doktorumu değiştirmek için ama daha gitmedim zamanı var , şuan baya sağ kasığım ağrıyor böyle bir sorun yaşayan var mı ? Sorun olmasa neden ağrısın ki baya ağrıyor lütfen yardım edin