Anne54 Vajinal doğum düşünüyorsanız gidişatınız da öyleyse bu süreci mecbur yaşıycaksınız 🙈 Ama rahat olun gerçekten siz rahat olursanız hiç tedirgin olmuyorsunuz. Ben ne ağrı ne acı bişi hissetmedim. Benim de 36 gibi düşünüyordu ama nst’de sancı hafif görününce bakma gereği duydu sanırım☺️