Sulleersoy [silindi] Mervuras26 Benim ebem hurmadan ziyade çekirdeğindeki bir maddenin doğumu başlattığını söyledi. 32. Haftadan sonra günde 4 hurma 36dan sonra 6 hurma hatta son haftalar çekirdeklerini emin özellikle dedi.
[silindi] Sulleersoy ay ben cok yiyemiyorum diye bşraz cekirdeğini de yemiş olabilirim öyle Bi hurma aşkı bemdeki😂 o mu sancı yaptı acaba bana
Zeynep0606 Aysun1983 cnm senin le 2 gun var aramiz bizde 31+2 yiz suan kontrole gittin mi yakin zamanda
Aysun1983 Zeynep0606 evet cnm dün gittim 1500 gr kilosu bazen ultrason da 1 hafta önde gidiyoruz bazen tam haftasında doktor onlara takılma deyip deyip duruyor başım döndü yeminle 🙃
mervedaldaban Yagmurogul daha kıyafetler yıkanıcak ev tamamen elden geçmesi lazım inşallah Ramazanın ilk haftası misafirlerimi davet edip başlamayı düşünüyorum 😌
Yagmurogul mervedaldaban ayy bu halinle bide misafir mi ağırlayacaksın tebrik ederim gerçekten 😍 ben hiç cesaret edemiyorum, bence kendini çok yorma canım , bol bol dinlen
mervedaldaban Busra_0738 peki normal mi doğum yaptınız benim 3. Gebelik ve vajinamda varis çıktı ve çok tedirgin oluyorum
Busra_0738 mervedaldaban evet ilki normaldi benim arkadaşımın vardı öyle Bi sorunu 2 gebeliğinde varis vardı doktor normal dogumun engelleyecek şekilde degil demiş normal yaptı kan sulandırıcı kullandı sanırım dogumdan sonra mı önce mi bilmiyorum da yanlış bilgi vermiş olmayım
Sulleersoy 3851 farketmez yaş kuru açıkçası ben çok tatlı sevmediğim için şeker oranına göre alıyorum yaş hurma daha tatlı geliyor bana pek tercih etmiyorum
ilkcan64 Yagmurogul 34+3 üz zaman geçiyor geçmiyor gibi geliyor geçiyor heyecan artıyor stres artıyor 2 hafta sonra çatı kontrolüm Var rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın bebişim Allah nasip eder doğarsa karnım büyük bir boşluğa düşecek hareketler gidecek bi garip olacağım ama kollarımda olacak 😊😊
Melekanne1 ilkcan64 bizde 34+6 haftalığız bugün bebeğimin hasyane çantasını bugün hazırladım yıkadım ütüledim çantasına yerleştirdim şimdi sabırla bebeklerimizi beklemek kaldı ☺☺
Yagmurogul ilkcan64 çatı muayenesi genellikle 36 . Haftada mı yapılıyor. Ben çok bilmiyorum kızlar ya , çünkü bizim yaşadığımız ülkede ultrason bile 2 kez girdim , ayda bir kontrole gidip sadece bebeğin kalp sesini dinliyorlar geri eve gönderiyorlar 😒
ilkcan64 Bb_onlllb canım hemen doktoruna söyle safra sıvın salgılanmıyor olabilir bebişimi erken alabilirler baskı yapıyordur benim arkadaşım da oldu felaket şekilde kaşınıyordu
Bb_onlllb ilkcan64 kan değerlerime bakıldı ama hepsi normal çıktı ? Demezmiydi doktor 😔 inanın öyle böyle kaşınmıyorum
mervedaldaban Busra_0738 saolun teşekkür ederim Allah hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
Baobap Yagmurogul aynen ya tüm yaşam kalitem yerle bir. Aşırı sağlıksız ve yaşlı hissediyorum kendimi. Bir süre sonra kendime yetemeyecek hale gelicem🤦♀️ Hep daha kötüye gidiyor.
Yagmurogul Baobap bende öyle hissediyorum, yaşlanmış gibiyim , vücudumdaki deformeler psikolojimi bozdu, nasıl kilo vericem, çatlaklarla ne yapıcam, bu sırada bebeğe nasıl bakıcam, aklımda deli sorular 🤩