Anneoluyorum28 Kızlar kovit temaslıyım hastaneye gittim test yapmadılar eve gelirken kasık agrım basladı sancı seklinde sanki asagi vuruyor 4.aya girdik saglik ocagindaki doktor dusuk olabilir artarsa 112 yi arasin demis varmi benim gibi bisey yasayan
yagizinannesi1 Anneoluyorum28 geçmiş olsun canım bende aynı eşimden temaslıyım 4 gündür karantinadayız Ağrı çoksa hemen arayın 112 yi
Bilge44 Anneoluyorum28 Belki stres yaptınız psikolojik olarak covid insanı geriyor ya malum ondan ağrınız vardır 🤷🏻♀️ Uzanın dinlenin hiçbir şey yapmayın. Inşallah geçer olmazsa arayin 112 ’yi tabi 🚨
Huriyekayhan Ben yaşadım aynı durumu sonrasında kanamam geldi kanaman gelirse kesinlikle ara ve git tabi ama evde de kendin hiç kalkmadan yatarak önlem alabilirsin
Anneoluyorum28 Emeltt herhangi gibi riskli gebelik sürecim yoktu progeston felanda vermediler dediklerinizi uyguluycam
yagizinannesi1 Anneoluyorum28 stres yapmışta olabilirsiniz biz de 34 olduk çok şükür bende çok korktum ama iyiyiz iyi düşünün sizde stres yaparsanız daha kötü olur bebişler etkilenmiyor diyorlar öyle avutuyorum bende kendimi 🤗
Anneoluyorum28 Bilge44 sanırım doktorun dediklerini kafaya taktım ağırlasırsanız annemi önemli yoksa bebekmi diyip tedavi uygularız dedi
Bilge44 Anneoluyorum28 Işte tahmin ettiğim gibi endişe ediyorsunuz ondan. Hiç panik yapacak bir şey yok malum ayakta bile geçirilebilir bu covid. Lütfen endişe etmeyin hafif hafif gelir geçer inşallah. Ne kendinizi ne bebeğinizi strese sokmayın. 🥰Aylardır okuyorum burda bir sürü anne geçirdi corona sıkıntısız 🥰👍🏻Bebişlere zaten bir şey olmuyor 🤷🏻♀️Dinlenin güzel güzel hiç yormayin kendinizi kasık ağrınız filan da bakarsınız sabaha kalmaz bile inşallah 🥰🥰🤲🏻🤲🏻
Anneoluyorum28 Bilge44 ne güzel şeyler yazmışsınız insanın morale cok ihtiyacı oluyor çok teşekkür ederim umarım geçicek bu günleri atlatıcaz ❣️
Bilge44 Anneoluyorum28 Elbette öyle moral her daim lazım hepimize. Sağlıklı günler dilerim hiç üzmeyin kendinizi. Bebişe de kendinize iyi bakın 🥰😍