Anneler beni tanıyan haber bekleyen kızlar 23 Mart’ta spinal sezeryan ile doğumumu yaptım doğum güzel geçti ama sonrası.. bebeğim yoğun bakımda detaya girip kimseye acaba dedirtmek istemiyorum sizden ricam bolca dua edin bebeğim sağlıkla evine dönsün 🙏🏻