Semraa06 Kızlar 37+0…Bugun kontrol vardı,hersey normal dedi,3300 kg olmuş,baş aşağıda ama mecburi sezeryan olacak..haftaya yine kontrol dedi bakalım..Sohbet edelım dıye actım postu,var mı aynı haftada olanlar?