eylulsilam_35 Merhaba ben Alsancak mr gittim doktorumun tavsiyesi üzerine çok memnun kaldım çok ilgili ve bilgi veriyorlar sonra zaten doktorunuz görüyor sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰