Merhaba gazisosmanpa medicalparkda gittiğim doktorumdan hiç memnun değilim çok ilgisiz suratsız slm bile almayan bir doktor takip hiç yok hep bana bu ilacı vermişmiydim sana diyip duruyor aslında kaç aydır kendisi yazıyor ilacı doğum yaklaştıkça doktora güvenin iyice azaldı bu saatten sonra değiştirsem olurmu sizce yoksa az kaldı diyip dayansammı bilemedim