ysnryksl Hanımlar merhaba Eskişehir Yunus Emre devlet Hastanesi’ne gidiyordum. Samet hocanın gitmesiyle doktor arayışına düştüm. Şimdilik Erkan sağlam’a randevu aldım nasıl biridir bilen var mı? Doktor öneriniz varsa bu hastanede onu da yazar mısınız?
Basak26 ysnryksl bende yeni değiştirdim doktorumu Hüseyin oğuz yuvança aldım öncesinde özele gidiyordum. Çok memnun kaldım çok öven var zaten
Larinnaz ysnryksl samet bey çok sakin sen sorarsan sakin sakin anlatıyor.ama cok soğuk.1 kere gittim bende.