Hatice08 Sushi bir kere yediğim de 8 haftalıktı çiğ yemiştim. şimdi 11 haftalığım pişmiş yiyim zararı olmasın dedim ama pişmişte zararlı dediler sizde doğru mu ve şimdi bir şey olur mu korkuyorum 😢
Minnosunannesiii Hatice08 Birşey olmaz ya biz çok yiyorduk sushi yengem hamileyken tabak tabak yerdi çok şükür yeğenimiz de Bi sorun olmadı
[silindi] Hatice08 kim dedi pişmiş zararlı diye haftada bir bazen iki haftada bir yiyorum. En yakın arkadaşım Vietnamlı kız gebeliği boyunca hem çiğ tüketti hem pişmiş. Ben gebelikte çiğ taraftarı değilim ama pişmiş ya da sebzeli olanlar daha sağlıklı 🌸
Hatice08 Ay valla sabahtan beri kara kara düşünüyorum hadi ilk çiğ yediğimde bilmiyordum da bugün de yedim pişmiş olandan bir şey olmaz diye bir arkadaş yazmış yeme sakın pişmişte olsa çok zararlı diye
Hatice08 [silindi] ayyyy gerçekten mi ben bir kez yedim içim içimi yedi bencede zararlı değil minicik şeyler zaten
[silindi] Hatice08 yok be kuzum küçücük lokma kadar şeyler abartmadan ye sen nefsin körelsin en azından 🌸