Merhabalar ben 8+5 dim yoğun bulantı kusma ve kahverengi akıntıyla acile gittim ve hayatımın şokunu yaşadım bebeğimi görmeyi beklerken mol (üzüm)gebeliği olduğumu öğrendim çok üzgünüm benimle aynı durumu yaşayan varmı aramızda ve bu durum bu süreç nasıl ilerliyor 2 saat önce ameliyat kürtaj oldum😭bu bebeği çok istiyorduk ama nasip değilmiş😭😔benim sorum daha önce mol gebelik geçirip sonrasinda sağlıklı gebelik olan var mı morale çok ihtiyacım var😔😔