NigraMinnak 8 haftalıkken benimde kıl dönmem şişti doktora gittim iltihapı boşaltma işlemi yapamam dedi anestezisiz dayanamazsın dedi antibiyotik verdi bir hafta kullandım ara ara yine şişti ama şimdi şükür geçti. Ben sirkeninde faydasını gördüm her akşam pamuğa sirke döküp siliyordum hem mikrobu kırıyor hemde rahatlatıyor. Onunda deneyebilirsin..
Acısını bildiğim için çok iyi anlıyorum Allah acil şifalar versin🤲🏻 Çok geçmiş olsun🕊