herkese merhaba,
geçen ağustos ayında 21. haftamda bebeğimi kaybettim. 3 adet dönemi korunduk ve tekrar denemelere başladık ama adetim bir türlü düzene girmedi falan derken pco sendromu olduğumu öğrendim. rahim filmi temiz çıktı. bu ay klomen+çatlatma iğnesi denedik. İğnemin 14. günü kan verdim 5.06 çıktı,
- günü 14,06
- günü 45 olunca doktorum tamam hamilesin dedi.
- günümde kahverengi kanamam oldu. hemen proluton iğne yaptır dedi.
- de kırmızı kan gelmeye başladı
- günü betam 65:( çıkınca kimyasala dönüyor ama 2 gün daha bekleyelim dedik proluton iğne verdi.
- gün 140 çıktı:)
- gün 537 :)
- gün bugün 638:( kanamalarım hala devam ediyor. bu süre zarfında progestan kullanıyorum hem ağızdan hem fitil hem de 3 gündür iğnesini oluyorum.
Doktorumun dediğine göre rahimde kalınlaşma olmadığı için tutunamıyor diyor. yarın sabah tekrar gidicem. Belki sonlandırmaya gidelim diyecek. Ben yaşadıklarımı tek tek açıkladımki belki aynısı başına gelip de sağlıklı gebeliğe dönen bebeğini kucağına alan vardır. İyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Bütün doğurganlık özelliklerimi kaybediyormuş gibi hissediyorum😢