Elifsura01 Arkadaşlar merhaba 16+3 günlük hamileyim göğsümden renksiz sıvı birazda yapışkan bişey geliyor normal mi
AnneKuzusu26 Elifsura01 Benimde geliyordu 34 haftadayım hala geliyor hatta arttı biraz bi sorun yaşamadım bu zamana kadar kimisinin gelmiyormuş ama zannetmiyorum bişey olacağını ☺️
Damlladamlla AnneKuzusu26 bende 35. Haftamdayım Canım benden de geldi iki üç sefer şimdi gelmiyor artık senin devamlı gelmeye devam ediyor mu
Elifsura01 Damlladamlla aynen geliyor Ama sıkmıyorum böyle bazen ucuna bakıyorum ucuna bakarken çıkmaya başlıyor bi damla kadar
AnneKuzusu26 Damlladamlla evet hergün geliyor nerdeyse 1 2 damla şeklinde bluzum ıslanıyor hep öyle farkediyorum dışarı fazla çıkmadığım için pek sorun olmuyor
Ceydat Elifsura01 yok daha ellemem asla bebeğime klsın🤣çok teşekkür ederim denk gelmeseydim devam ederdim❤️